IV Travessia Solidària ditància 1,5km -01 d’octubre 2022

EL NÀUTIC DE VILASSAR DE MAR ORGANITZA LA IV TRAVESSA SOLIDÀRIA A AIGÜES OBERTES

La recaptació de l’esdeveniment es destinarà íntegrament a un projecte solidari amb la Fundació Vicente Ferrer.

El proper dissabte 1 d’octubre a les 09:00 hores el Club Nàutic de Vilassar de Mar,  organitza el quart esdeveniment solidari de natació d’aigües obertes.

Tres circuits de tres distàncies diferents que aniran des dels 4 quilòmetres, 1,5 i una última distància d’uns 200 metres per als més petits.

La recaptació total d’aquesta tercera edició anirà íntegrament a la Fundació Vicente Ferrer que, juntament amb Aigua solidària i el Club Nàutic de Vilassar de Mar, tenen com a objectiu perpetuar l’accés a l’aigua potable a les comunitats més desafavorides de l’Índia.

Programa.

  • 8:30 a 9:00  Lliurament a tots els inscrits de la bossa del nedador. Atendrem per ordre alfabètic i caldrà presentar DNI. Caldrà també portar el comprovat de pagament
  • 09:00 a 09:15 Benvinguda i breus paraules a càrrec de l’Alcalde de Vilassar Sr. Damià del Clot i d’un portaveu de la Fundació Vicente Ferrer i de representants del Club Nàutic Vilassar i d’Aigua Solidària
  • 09:30 Sortida distancia 4 km.
  • 10:00 Sortida distancia 1,5 km.
  • 11:00 Sortida KIDS.

    Data
    oct. 01 2022
    Caducat!
    Hora
    Activitat de tot el dia
    Més informació
    Llegir més

    Deixa un comentari

    L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *