OMEGA familiar 2024

Una sortida en família amb un vaixell col·lectiu implica gaudir d’una experiència nàutica segura i divertida amb un monitor experimentat a bord. Podran aprendre conceptes bàsics de navegació, treballar en equip per manejar el vaixell i gaudir de l’entorn marí junts, creant records inoblidables a l’aigua.

A partir de 14 anys, màxim 3 persones/torn.

Exclusiu per socis.

Obertura de grup a partir de 2 alumnes.  

Classes dissabtes i diumenges. 

Horari: 11:30 h a 13:30 h 

Requisits: Saber nedar perfectament. 

Material inclòs: Armilla d’ajut a la flotabilitat, arnesos i assegurança. 

Què cal portar: Sabatilles còmodes de platja amb velcro o escarpins d’estiu, vestit de bany, gorra amb visera, crema protectora ja posada, samarreta amb mànigues, aigua per beure.

Màxima seguretat: Per motius de meteorologia i/o seguretat s’adapten les activitats a didàctiques  o esportives a la platja relacionades amb vela i el mar. No es suspendrà ni es recuperarà l’activitat.

FCV: L’escola de vela del CNVM, reconeguda per la Federació Catalana de Vela, en tant que forma part de l’escola Catalana de Vela, aplicarà els protocols d’higiene i desinfecció específics que defineixi la federació com a estàndards del nostre sector. Tot per vetllar per la millor estada dels participants i adient amb les normatives vigents en cada moment.

Data
juny 25 2024 - set. 06 2024
Caducat!
Hora
Activitat de tot el dia
Més informació
Llegir més

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *